Information and guidance for all students seeking admission to the university ⭐️
This channel is part of the discussion
ThuSh LK appears in 6 event pages on TGScope⭐2025/26 Batch - University of Sri Jayawardhanaura ✅ නංගි මල්ලි ජපුර Art 2025/26 Batch එක දෙසැම්බර් 07 💡 පටන් ගන්නවා ✅
⭐️ නංගි මල්ලි මට 2025/26 කැම්පස් Select වෙලා ඉන්න ඔයාලා කාගෙන් හරි උදව්වක් ඕන , විස්තර ටිකක් හදාගන්න. ✅ Medicine Select වෙලා ඉන්න කෙනෙක් නම් වැඩිය හොඳයි. ඔයාගේ විස්තර දෙන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවානම් @ThuSh_LK වලින් මැසේජ් එකක් දාන්න ❤️
💎2026 මේ ප්රශ්නේ ගැන කීවේ නෑ කියන අයට මේ තියෙන්නේ මම මුලදි දාපූ පැහැලිදි කිරීමක් ✔️ " එහෙන් 2026 සෙට් එකක් A/L කල් දාන්න කතාකලේ නෑ කියලා අපේ ගෙදර අයටත් එක්ක කුනුහරපෙන් බනිනවා Group වල.. 2026 A/L කල් යන්නේ නෑ කියලා දැන දැන , කල් දාන්න මුකුත් කරන්න ඉතුරු වෙලා නෑ කියලා දැන දැන…
නංගි මල්ලි , 🌸 කැම්පස් යන නංගිලා මල්ලිලා වෙනුවෙන් පටන් ගන්න ⬆️ , 💡 විශේෂ IT with AI වැඩඩටහන හෙට (25) රෑ 09 ට පටන් ගන්නවා ▶️ හෙට 25 හවස 06 වෙනකම් ඔයාලට සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් ✔️ 📍 ඔයාලට තවම සම්බන්ධ වෙන්න බැරි උන කෙනෙක් නම් , මේ Number එකට ඔයාලගේ නම ඉක්මනින්ම Whatsapp කරන්න.…
💎2026 මේ ප්රශ්නේ ගැන කීවේ නෑ කියන අයට මේ තියෙන්නේ මම මුලදි දාපූ පැහැලිදි කිරීමක් ✔️ " එහෙන් 2026 සෙට් එකක් A/L කල් දාන්න කතාකලේ නෑ කියලා අපේ ගෙදර අයටත් එක්ක කුනුහරපෙන් බනිනවා Group වල.. 2026 A/L කල් යන්නේ නෑ කියලා දැන දැන , කල් දාන්න මුකුත් කරන්න ඉතුරු වෙලා නෑ කියලා දැන දැන…
💎2026 මේ ප්රශ්නේ ගැන කීවේ නෑ කියන අයට මේ තියෙන්නේ මම මුලදි දාපූ පැහැලිදි කිරීමක් ✔️ " එහෙන් 2026 සෙට් එකක් A/L කල් දාන්න කතාකලේ නෑ කියලා අපේ ගෙදර අයටත් එක්ක කුනුහරපෙන් බනිනවා Group වල.. 2026 A/L කල් යන්නේ නෑ කියලා දැන දැන , කල් දාන්න මුකුත් කරන්න ඉතුරු වෙලා නෑ කියලා දැන දැන…